Thailand!

Då var men sen en vecka hemma från Thailand! Vi åkte den 30 December, så vi missade nyår, vilket var super skönt. Eller missade och missade, vi fick fira den i värmen i stället vilket var underbart :)
Och julen fick vi firat vilket vi ville :) Mycket firande med både min och Johans sida!

Men åter till Thailand! Vi hade en underbar resa! Bara vi två i två veckor ♥
Och värmen var ju inte helt fel heller ;) Nä underbart och få en dos sol! Det behövs!! Nu har man nya krafter för att stå ut med vintern lite till!

     

   
    

Längtar tills våren! Sommaren! Just nu är det mest att kunna sitta på altanen och äta frukost som jag längtar efter! Men lite färska svenska blåbär och jordgubbar på gröten! Mmmm :)

Och så var man åter tillbaka på jobb och det känns som man aldrig varit ledig :P Varför är det alltid så?!
Hur som helst är det bara en dryg månad kvar av jobbandet sen blir det skola! Spännande! Se vart det leder och om man ens kommer stanna hela utbildningen! Jag hoppas hoppas det kommer kännas rätt!

Håller på att kolla på en weekend till Rom i Maj! Så att jag och Johan kan sitta på någon härlig uteservering i värmen och bara ääääääääta hela helgen! Hade varit skönt att ha något att se fram emot också, det är ju halva nöjet! Får minsann ta och boka det nu så man kan längta extra länge ;)

Idag jobbar jag kväll och börjar alltså inte förän kl 16. Det ryktas att solen ska skina, så det får bli en härlig solskenspromenad. Är så härligt när det är kallt och sol :)

Nä nu ska jag leka med min favo julklapp! Min råsaftscentrifug! Nu blir det flera goda och nyttiga juicer varje dag! undra hur länge man orkar hålla på så mycket ;) Men gott är det :)

Nä, tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0