Soliga Lördag!

Godkväll Lördag!

Nu börjar jag bli frisk. Riktigt skönt att kunna sitta, stå och gåååå!
Var ute på en härlig höstpromenad innan! Skönt!
Tidigare i dag var jag och Johan uppe i stan och köpte oss vars en vinterjacka.
Undertbart att ha en varm och go jacka. Blev en härlig promenad tack vare den! Härlig kall luft, sol, alla löv och en varm och go jacka!
Har varit en mysig höstdag idag! Nya jackan göra mig glad. Och för att inte tala om min blomma från butik botanik. Den har fått mig att pyssla på rummet den sista timmen. Känner mig inspirerad. Vill flytta till eget och bara fixa. Ser ljust på framtiden idag och längtar! Jag älskar min Johan! ♥

Nu väntar en härlig kväll med dem man älskar mest. Godaste middagen som förberets hela dagen. Filmen är hyrd, osten & kexen är köpta och ljusen är tända! :)
Nu ska jag njuta ikväll! imorgon väntar det jobb!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0