Sjuk!

Jaha ja! Då var det Torsdag och var tog denna veckan vägen?
Jag har gått och blitt dödssjuk! Kanske inte dööööds, men ändå! Vääldigt sjuk!
I söndags blev det simmning efter jobb. Då kände jag mig hur bra som helst! Kvällen spenderades hemma hos Edde med han, Johan och Maria. En skitkass film och en goood fruktsallad senare begav vi oss hemmåt.
Påväg hem kände jag mig liiiite konstig, men tänkte att det kanske var för jag precis vaknat, då jag somnade till den dåliga filmen ;)
Måndag morgon kände jag mig liite sådär konstig, så jag struntade i att sticka till gymmet, för gör jag det blir jag kanske sjuk. Hann inte mer än vakna förän min chef ringde och undra om jag kunde börja jobba lite tidigare för en var sjuk. Så ja, jag stack dit, mådde bra och sa att jag kunde jobba extra dagen efter också.
Sen hände nåt!
Fick mer och mer ont i halsen efter lunch, och sen gick det bara utför. Riktigt konstigt mådde jag!
Hur som helst fick jag gå hem och har sedan i måndags eftermiddag varit sängliggandes med feber och inte fått mycket sömn!
Igår bar det av till doktorn. Fått ny doktor nu tack och lov. De andra hittar aldrig några fel på mig men HA! Det gjorde minsann denna!
Min sänka var hög så hon gav mig antibiotika! THANKS!
Nu känner jag min väl lite som en människa igen, men är långt i från bra :(
Min skööna vecka som skulle innehålla massa träning och en leeedig helg. Allt det bara försvann!
Jag hatar att va sjuk! Jag är alltid det! dumma bassilusker!
Nä nu blikar jag framåt och hoppas jag får va frisk i två veckor. Vilket är det vanligaste! Då ska det tränas och jobbas och levas, och sovas om nätterna :D

Nä nu ska jag återgå till soffan. Kanske ta något att äta med, har inte fått i mig allt för mycket mat de senaste dagarna, förstår inte varför jag inte är hungrigare ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0