Sjuk Måndag

Hej Måndag!
Jaha, då var man sjuk igen, och frisk igen också kanske? Slutade med antibiotika i torsdag och lördag morgon hade jag ont i halsen igen. Blev hemma från jobb igår och idag. Hade mega ont i halsen igår, men idag var det bättre. Bestämde mig ändå för att boka tid hos läkaren då jag trodde att antibiotiken kanske inte bitit på mig. Fick tid kl 16. Kass tid, dagen har gått åt att vänta på att åka dit. Hur som helst var det inget större fel på mig. Hon misstänkte att jag åkt på en "nu omgång" förkyldning men denna gången var det nog en vanlig virus förkyldning. Nu känner jag mig nästan helt kry igen. Är lite trött bara men annars går det på rätt håll. TA I TRÄ!

Livet är orättvist! Mina tankar finns hos er. Man ska ta vara på dem nära och kära, en dag försvinner dem bara från oss, eller vi från dem! Vila i frid A.

Funderar på att ta en liten kvällspromenad nu. Ingen powerwalk eller nåt annat ansträngande, utan bara en lugn härlig promenad i kylan, utan att frysa! (tack älskade jacka!)
Jag ska minsann göra det nu!
Sen är jag hemma lagom tills Johan kommer från gymmet :)

Musik jag gillar just nu! Höst ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0