Olle

Hej Fredag! Hej helg!

Det är så härligt med fredagar man slutar tidigt och sen är ledig hela helgen!
Idag är en sådan fredag!

Här har vi just njutit av en goood och nyttig middag som min duktiga far har lagat :)
Resten av kvällen blir det vin, vin, vin och mörk choklad till Idol!
Johan hyrde med sig nya Beck, så om vi orkar blir det film efter idol också! Annars blir det en härlig morgon på soffan i morgon :)

Imorgon ska vi på kalas hos Johans kusins son, och på söndag är det dop.
Mer är inte planerat och det är sköönt! Ta dagarna lite som dem kommer :)

Nu ska jag pussa på min älskling och kika lite på Ullared reprisen som han är helt inne i ;)

Trevlig kväll!

Och vem jag gillar i idol?
Denna säger allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0