Nystart

Tjingling!

Hmmm.
Ska vi se om man kanske kan sätta igång med lite bloggande igen?!
Ha, har sagt samma sak några gånger förr, man äh, vi ger det ett försök till :)
Det är ju trotts allt kul att läsa igenom gamla inlägg och se hur livet såg ut förr. Men glömmer ju snabbt bort ;)

Känns som det kommer vara ett stort glapp på nåt år. Men jag har ju faktiskt haft ett liv dem åren med ;). Synd bara att man missa att skriva ner dem!

7:e Oktober idag ja! Hösten är nog här på riktigt ja! Duggigt och grått idag!
Jag tycker det kan vara supermys med höst, när man ska göra mysiga saker! När man ska gå mysiga höstpromenader i skogen, när man ska mysa med ljus och brasa.
Men den kan också vara mindre kul! Idag känns som en sån dag. En dag som bara är grå och man blir blöt i håret och allt är bara fuuuuktigt!
Ser fram emot en solig, kall dag snart och en promenad i bokskogen. Och alla fina löv på marken! :)

Idag har jag inte gjort något vidare vettigt. Kan va skönt det med! :)
Var en sväng i stan och lämna syster på jobb, gjorde lite ärenden och sen åkte jag och hälsade på världens goaste mormor :)

Igår var jag och Maria på IndoorWalking på Heleneholm. Ball! ;)
Längesen man var där, men om vi får bestämma ska det bli mer av den saken ;)

Thailandresan är bokad! :D
Den 30:e December bär det av till Phuket, Kata Beach! Jag och Johan! ♥
Äntligen ska vi få komma iväg :)
Efter allt julmys ska det bli skönt att åka bort från nyår och all annan tradig stress, för att sen komma hem till ett nytt år lite in i Januari :)
Ja, vad det året innebär ska bli spännande att se !  Jag hoppas på roooliga studier!
Hoppas jag vill detta lika mycket sen som nu och att det verkligen kommer kännas rätt :)

Nu blir det strax jobb 14-20. Och jag är lite hungrig. Får nog ta nåt att äta då ja!

På återseende ;)   (snart hoppas vi, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0