Måndag

Måndag idag! Ny vecka!
Igår blev det jobb fram till två. Skönt att sluta tidigt!
Efter det bar det av till Limhamn och hem till Johan. Blev en härlig men kort ;) promenad. Till Malmborgs och tillbaka! Kände mig yr och slö efter att jobbat. Är ju inte helt kry än!
Det blev en god middag med Annemi och Kenneth och sen blev det lussebulls bak! Vi var så sugna! Mitt saffranssug kommer alltid liiite väl tidigt. Men det är inget som säger att man inte får baka lussebullar i Oktober ;)
Hur som helst missade jag baket då jag somnat på soffan ;) Vaknade allafall lagom tills dem var färdiga :)

Idag har varit en slö dag. Känner mig som sagt inte helt kry än. Även om feber, halsont och mega förkylningen är borta så är jag slö och yr. Går bo antibiotika tre dagar till, så får se hur jag känner mig efter det.
Snart är det dags att gå och jobba fyra timmar, och imorgon är man ledig igen ;) Men sen är det min jobbehelg, så så länge vara den lyckan ;)
Ska försöka åka upp till stan och försöka fixa lite med utbildningen och csn imorgon. Hoppas jag är lite piggare imorgon så jag kommer iväg ;)

Nej nu ska jag laga mig lite lax innan jag drar mot jobb.
Snart är det dax att sätta igång med träningen igen. Snart snart snart :)
Thailand är inte långt bort nu och jag har nog inte riktigt fattat det än! Men det kommer sitta fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0