Onsdag

Hej hopp =)

Idag har mor och far åkt. Jag och Johan körde dem till Svågertorp tidigt imorse så de landar nog i Rom närsomhelst =)
Att dem har åkt göra att det nu känns på riktigt. Resfebern börjar krypa fram =)

Jag och Johan har lyssnat på Eros Ramazzotti på högsta volym hela morgonen och kommit i stämmning ;)
Sen han åkte har jag börjat packa och rensa min garderob lite. TRE DAGAR KVAAAAR!

Nu ska jag snart köra till entré för att shoppa lite av de sista sakerna inför resan och luncha med Pära. Känns som evigheter sen vi sågs!!!

Tre börjar jag jobba och ikväll ska jag och Johan äta goda kräftor och mysa med film och vänner. Packa och planera lite också kanske ;)

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0