Måndag

Godmorgon lediga dag!!!!
Igår var en skön och trevlig kväll. Thaimaten smakade så klart jääätte bra!
Sen kom Johan, vi satt upp till sena natten med mamma och pappa och spelade kort. Ute på altenen till och med, det är sommar det!

Nu har jag och mamma precis varit ute på promenix. Efter som detta är en av få lediga denna sommaren bestämde jag att jag skulle sova ut, men inte förlänge, för att få ut så mycket som möjligt av dagen. Men vad gör man när man vaknar åtta helt pigg. Ja inte kan man ligga kvar i sängen och prata. För då får man ett "Tyst.. försök sova" haha =)

Nu ska jag strax väcka Johan som ligger och sover som en stock. Sen ska vi cykla till Vellinge, köpa goda bullar, pålägg i delikatessen. Gud vad jag har drömmt om en god frukost med gott pålägg länge nu.

Sen var det tänk att vi skulle cykla upp i stan och få fixat våra ärende inför resan. Växla pengar med mera. Det är alltid så mycket som ska handlas innan man åker. Kostar nästan mer en själva resan ;)

Ha en bra dag! Det ska jag, för jag är LEDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0