HEJ!

SÅ, då kör vi igen! Jag hade tänkt börja blogg igen nu efter en vääldigt lång "bloggpaus". Inte för att det på något sätt har varit tänkt som någon paus, men så kan det gå!

Varje gång jag kollar igenom gamla inlägg bestämmer jag mig för att börja blogga igen, men aaaldrig blir det av! Men nu så gör vi ett försök. Det är ju rätt roligt att kolla tillbaka på ibland =)

Sommaren börjar gå mot sitt slut, men som vanligt är det då den börjar för mig. Känns nästan så, men trots allt jobbande har jag ändå hunnit med massa trevligheter i sommar. Får ta och köra en lite snabbgenom gång av det en dag, så även det kommer med här och inte glöms bort =)

Idag har jag jobbat UTAN att stänga. Det är väldigt ovanligt med guuud så skönt! Detta har varit en sommar som beståt till störst del av jobb och jag kan inte fatta att jag bara har helgen kvar tills min ledighet. Det har faktiskt gått förvånansvärt fort trots allt =)

Nu ska jag sluta skriva och köra och hämta Johan på jobb. Därefter bär det av mot Limhamn =)
Imorgon är det dags för ännu en arbetsdag, men snart så =)

Om nio dagar åker vi! Vi räknar ner och vi lääängtar!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0