Fredag

Godmorgon!

Idag börjar jag inte förän elva, men är så klart redan uppe. Det gäller att ta vara på all ledig tid. Dessutom började Johan jobba 6.45, så det var egentligen bara att gilla läget och gå upp och köra hem ;)

Nu sitter jag här. Mamma och jag har varit ute på vår dagliga promenix och precis ätit en god frukost ute i trädgården =)
Nu tänkte jag ta mig en dusch innan jag ska iväg på lite ärenden innan det är dags att bege sig till jobb.

Idag är det åtta dagar tills vi flyger till Italien, Toscana! Ska bli underbart och så behööövligt! Lite miljöombyte är preeecis vad man behöver efter denna jubbesommaren.
Och goooott ska det bli!

Ha en bra dag och njut ute i solen ni som kan =)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0