Student =)

Godmorgon gott folk!
NU har jag vaknat, nu efter en timmes promenix. När jag vakna var jag stendöd, trotts att jag somnade innan tio igår! Men gårdagen var lååång och fylld med en massa grejer. Idag blir det ännu en låång dag! Mycket längre än gårdagen!
Idag tar nämligen käre Macke Dacke Duva studenten! =)
Så om bara nån timme bär det av mot Helsingborg, ett soligt Helsingborg. Ett soligt Helsingborg fyllt av glada studenter. Det kan inte bli annat än trevligt =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det streeeess som gäller fram tills vi sitter på tåget =)

Hoppas ni får en underbar dag! Fylld med soool, och kanske studentfester =)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0