Bästa helgen!

Jag har haft en gaaalet underbar helg! Dagar då man mår så bra hela tiden! Underbart!

Efter att jag kommit hem från Bjuv och Mackes studentfirande i fredags blev det en snabb visit hemma innan det cyklades till sibbarp där det var dags för grillkväll! Härlig och underbar sommarkväll. Härligaste nationaldagen jag varit med om! Nationalsång som allsång! Ja allmänt glatt var det, HAHA!

    
    
  

Efter att lördagen bjudit på beach och massa cyklande landade jag och pära till slut i tygan. Här grillades det koooorv och hamburgare, och några glas vin på det =)
Senare cyklade vi till Vellingemarknaden där vi skulle spendera natten med STEN OCH STANLEY! Haha, det var kuuuuul! Och för att inte tala om cykelturen heeeem! Galet ;)
   
 

Men inte var vi trötta när vi vaknade på söndagen inte ;) Åter på cyklarna mot Limhamn och stranden. Sen blev det kinamat och mjukglass, därefter somnade vi alla tre så sött till en film.
Sen var det bara att cykla hem och helgen var slut!

Åh! Har varit de bästa dagarna på mycket länge!
Sommarkänslor till max! Jag bara älskar livet när det är så här! Man mår så bra! Jag älskar er!

Nu är det måndag, ny vecka! Har fått mitt sommarschem idag, så nu ska sommaren planeras =)
Detta ska bli en bra sommar...

Nu ska jag käka äggmackor och lägga mig i solen med min favorit bok =)

Ha det bäääst!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0